Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.09.2008 22:08 - тъжно...
Автор: hankrum Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3900 Коментари: 0 Гласове:
1



За голямо мое съжаление не ще имам изключителната възможност да присъствам на концерт или поне да видя наживо любимата ми група  в пълен състав ... а имах надежди. Един от тях си отиде победен от рака...
Ричард Уилям Райт
Макар и не основател Рик е част от Pink Floyd завинаги ,  а албумът "The Division Bell" отзнаменува и окончателното му призвание да е един от ТЯХ ... създателите на  музиката  , която стига до ума и сърцето на всеки, който я възприема като изкуство или нещо значимо в живота си... Той е съавтор на "Wearing The Inside Out" с Антъни Мур, написва и "Cluster One", "What Do You Want From Me", "Keep Talking" заедно с Дейв и невероятната  "Marooned" .

WHAT DO YOU WANT FROM ME

As you look around this room tonight Settle in your seat and dim the lights Do you want my blood, do you want my tears What do you want What do you want from me Should I sing until can"t sing any more Play these strings until my fingers are raw You"re so hard to please What do you want from me Do you think that I know something you don"t know What do you want from me If I don"t promise you the answers would you go What do you want from me Should I stand out in the rain Do you want me to make a daisy chain for you I"m not the one you need What do you want from me You can have anything you want You can drift, you can dream, even walk on water Anything you want You can own everything you see Sell your soul for complete control Is that really what you need You can lose yourself this night See inside there is nothing to hide Turn and face the light What do you want from me




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: hankrum
Категория: Лични дневници
Прочетен: 72191
Постинги: 25
Коментари: 26
Гласове: 128
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930